Alcatraz Hegn & Rundtræ ApS logo Telefon

26 73 63 53

7:30 - 16:00
Personlig betjening

Man-Fre 8:30 - 11:30

11:30 - 16:00 Ring og aftal
Mail

kontakt@alcatraz.dk

Vi svare indenfor 24 timer

Betaling

Alcatraz Hegn & Rundtr? ApS Betaling


Vi tilbyder flere former for betaling når du handler hos os.

  • Kreditkort
  • Mobile Pay (Danske Bank løsning)*
  • Kontantbetaling

Fjernsalg (via mail, telefon, hjemmeside)

Både når du bestiller materialer til GørDetSelv-løsninger (som altid betales forud for afhentning eller levering), eller når du ønsker at betale din regning for et montage arbejde udført af Alcatraz, kan du betale med ovenstående løsninger.

  • GørDetSelv ordre
    • Du kan bestille dine varer via vores hjemmeside, ved at maile os din bestilling, eller ved at ringe til os og oplyse hvad du ønsker at købe. Uagtet hvilken måde vi modtager din bestilling på, vil vi oprette en Ordrebekræftelse og maile den til dig.
    • I denne mail finder du et link til vores betalingsmodul, hvor du kan betale med kort. Når betalingen er gennemført, kan du selv aktivt vælge at få printet en kvittering for din overførsel.
    • På selve Ordrebekræftelsen, finder du en FI-betalingskode til brug for overførsel via bank, hvis du vælger denne løsning.
    • Når vi har modtaget din betaling, vil varerne blive ekspederet behørigt.
      • Vi gør særligt opmærksom på at det først er når vi har modtaget og registreret din betaling, at dine varer vil blive ekspederet. Der tages således forbehold for at en vare kan blive udsolgt i tiden mellem din bestilling og vor registrering af din betaling. Dette skal du være særligt opmærksom på såfremt du vælger traditionel overførsel via bank. Medmindre du laver en straks-overførsel, modtager vi først beløbet+ 1-2 dage senere
      • Er en vare udsolgt vil du selvfølgelig blive informeret.
    • Når vi har modtaget og registreret din betaling, vil du modtage en kvitteret faktura pr oplyst mail adresse.
  • Montage arbejde
    • Når vores montører er færdige med din sag, fremsender vi fakturaen pr mail.
      • Fakturaen er udstedt på baggrund af den Ordrebekræftelse du allerede har modtaget forud for montagen samt montørens tjekliste.
    • I denne mail finder du et link til vores betalingsmodul, hvor du kan betale med kort eller Mobile Pay. Når betalingen er gennemført, kan du selv aktivt vælge at få printet en kvittering for din overførsel.
    • På selve Fakturaen, finder du en FI-betalingskode til brug for overførsel via bank, hvis du vælger denne løsning.
    • Du modtager ingen yderligere kvittering for din betaling fra Alcatraz.

Skranke salg (udlevering af varer med/uden forudgående bestilling - på vores kontor)

Foruden de ovenstående bekrevne løsninger og fremgangsmåder - som også kan benyttes ved vor Skranke såfremt du er i besiddelse af din mail (via en smartphone) - kan du også betale kontant (sedler & mønter).

Kontant betalinger er grundet flere arbejdsgange for Alcatraz, pålagt et "Kontant betalingsgebyr".

Gebyret er på 40,00 kr. og indeholder 25% moms (32,00 kr. ex. moms), og pålægges én gang pr faktura uanset beløbsstørrelse.

OBS! I henhold til Hvidvaskloven af 1993, og LBK af nr 1022 af 13. august 2013, kan private såvel som erhvervsdrivende, ikke betales kontant for regninger som overstiger 50.000 kr inkl. moms. Vi kan desværre heller ikke tilbyde at opdele en sag i flere regninger for på den måde at bringe beløbet pr faktura ned under 50.000. Der henvises til loven som forbyder dette.


Særligt om Mobilbetaling

Alcatraz.dk tilbyder at du kan betale via din mobiltelefon.

*Mobile Pay (Danske Bank)

Alcatraz.dk tilbyder at du kan betale via din mobiltelefon. Det eneste det kræver, er at du har installeret Mobile Pay App´n fra Danske Bank. Alcatraz.dk kan ikke ved denne betalingsform se dine bankoplysninger, kun navn, telefonnummer og den tekst du har skrevet i emnefeltet (ordrenummer).

For kunder med Mobile Pay, er det individuelt hvor stort et beløb som du kan overføre pr dag, uge, år, såfremt du overfører beløbet via din APP. For nærmere information, kontakt Danske Bank.



Gebyrer:

Kreditkort

Alle kunder som betaler ved brug af kreditkort, pålægges et transaktionsgebyr.

Gebyret pålægges det til enhver tid oplyste fakturabeløb (Alcatraz regning), og pålægges først i betalingsfasen (betalingsmodulet - trin 1).

Alle gebyr trækkes af PBS. Kreditkortgebyrerne er med forbehold for ændringer hos PBS.

Nedenstående er oplyst de gebyrer som pålægges den respektive transaktion:

Payment logos

Kreditkort

Max. gebyr

Min. gebyr

Ekstra gebyr

Dansk udstedt Dankort / Visa-Dankort

Intet gebyr

Dansk udstedt Visa Electron

 

0,70 DKK

1,50% af købsbeløbet

Dansk udstedt EuroCard/MasterCard

 

0,70 DKK

1,50% af købsbeløbet

Dansk/udenlandsk udstedt JCB

 

1,95 DKK

3,75% af købsbeløbet

Udenlandsk udstedt Visa

 

1,95 DKK

2,95% af købsbeløbet

Udenlandsk udstedt EuroCard/MasterCard

 

1,95 DKK

2,95% af købsbeløbet

American Express

 

1,95 DKK

3,75% af købsbeløbet

Mobilbetalinger

Payment logos

Der opkræves ikke gebyr for betalinger lavet via mobiltelefoner når du benytter din App.


Betalinger med kontanter (sedler & mønter)

Kontantbetalinger er grundet flere arbejdsgange for Alcatraz, pålagt et "Kontant betalingsgebyr".

Gebyret er på 40,00 kr. og indeholder 25% moms (32,00 kr. ex. moms), og pålægges én gang pr faktura uanset beløbsstørrelse.

OBS! I henhold til Hvidvaskloven af 1993, og LBK af nr 1022 af 13. august 2013, kan private såvel som erhvervsdrivende, ikke betales kontant for regninger som overstiger 50.000 kr inkl. moms. Vi kan desværre heller ikke tilbyde at opdele en sag i flere regninger for på den måde at bringe beløbet pr faktura ned under 50.000. Der henvises til loven som forbyder dette.


Gebyrer, samt øvrige gebyrer, kan ændres ved behov og uden forudgående varsel.




Betaling kan ske med: